fbpx

Virksomhetsleder miljøtjenesten 21/1816

Søknadsfrist: 12.12.2021
Arbeidsgiver: Helse og Velferd

Vi søker en dedikert virksomhetsleder til å lede miljøtjenesten. Virksomhetsområdet omfatter tre bofellesskap for personer med nedsatt funksjonsevne, samt enhet rus og psykisk helsetjeneste. Virksomheten er organisert med fag-/avd.ledere som rapporterer til virksomhetsleder. Vi er i en omstillingsprosess og tjenesteområdet kan bli endret.

Arbeidsoppgaver:

  • lede og utvikle eget virksomhetsområde, sammen med egen ledergruppe
  • lede og gjennomføre endrings- og utviklingsprosesser
  • overordnet fag-, personal- og økonomiansvar for virksomhetsområdet
  • utøve personalansvar for stillinger som rapporterer til virksomhetsleder
  • utvikle sterke og stabile fagmiljøer med utviklingsmuligheter for den enkelte ansatte
  • styre budsjett og økonomi for egen virksomhet. Delegert anvisningsmyndighet for området. Ansvar for rapportering.
  • sikre god samhandling, informasjonsflyt og internkontroll i egen virksomhet
  • delta i kommunalsjefens ledergruppe
  • legge til rette for brukermedvirkning
  • arbeide for at åpenhet og Meløy kommune sine verdier kjennetegner holdninger og handlinger

Kvalifikasjoner:

  • minimum 3-årig universitets- og høgskoleutdanning innenfor helse-/sosialfag, evt. annet relevant fagområde
  • relevant ledererfaring på tilsvarende nivå
  • erfaring med budsjett- og økonomistyring — økonomiforståelse og innsikt i hva som driver kostnadene innenfor virksomheten er nødvendig
  • kjennskap til fagområdene innenfor virksomhetens leveranseområde
  • erfaring fra arbeid med tjenesteutvikling, omstillings- og utviklingsarbeid
  • erfaring med mestringsrettet arbeid og helhetlige pasientforløp
  • god muntlig og skriftlig framstillingsevne på norsk. Utenlandske søkere utenfor svensk og dansk språkområde må kunne dokumentere bestått norskopplæring på minimum nivå B2.

Personlige egenskaper:

Vi søker en tydelig, beslutningsdyktig og tillitsskapende virksomhetsleder som ser helhet og sammenhenger i organisasjonen, og som sikrer effektiv bruk av kompetanse og ressurser. Du er god til å kommunisere, og du viser god gjennomføringsevne og høy integritet.

Det er viktig at du kan skape en kultur preget av utvikling, samarbeid og nyskaping. Du kan også skape læring og utvikling gjennom å involvere og gi ansvar til våre medarbeidere. I tillegg er det viktig at du har evnen til å skape gode relasjoner til kommunens medarbeidere, innbyggere og samarbeidsparter.

Vi tilbyr:

  • faglige utfordringer
  • utviklende og spennende arbeidsoppgaver
  • et godt arbeidsmiljø
  • gode pensjons- og forsikringsordninger
  • lønn etter avtale
  • vi kan være behjelpelig med å skaffe bolig og barnehageplass ved tilgjengelighet/ ledighet

Annet:

  • Tilsetting i henhold til gjeldende lov- og avtaleverk
  • Søknader der det ikke er ført opp utdanning eller praksis vil ikke bli vurdert.
  • Dokumentasjon av opplysninger gitt i søknaden blir etterspurt i forbindelse med intervju, eller ved forespørsel
  • Utvidet politiattest av nyere dato må fremlegges før tiltredelse av stilling.

Søk på stillingen

Se stillingen på NAV

Siste artikler

Vi respekterer ditt personvern

På denne siden bruker vi informasjonskapsler (cookies) og andre teknologier for å tilby deg så hyggelig brukeropplevelse som mulig. Du kan lese mer om dette under våre personvernvilkår. Ved å klikke på "Godta", samtykker du i bruken av slike teknologier.

Send inn ditt arrangement

1. Kontaktinformasjon vil ikke være synlig på arrangementet, og brukes kun av oss for å ta kontakt med deg om nødvendig.
2. Ditt arrangement vil bli evaluert før det publiseres.
3. Ved å benytte deg av vårt kontaktskjema, godtar du våre personvernvilkår.