fbpx

Sykepleier 20/153

Søknadsfrist: 19.04.2020
Arbeidsgiver: Meløy kommune

Hjemmetjenesten Nord søker etter autorisert sykepleier til 80 % fast stilling på Ørnes.

Dette er en heldøgns tjeneste som yter praktisk og personlig bistand i hjemmet, samt hjemmesykepleie. Arbeidshverdagen er varierende og spennende, og du får brukt din kompetanse bredt. Vi søker etter sykepleier som har forståelsen av godt samarbeid med brukere, pårørende og kollegaer, samt å gi god omsorg med fokus på kvalitet.

Du får være med på å iverksette omsorgstjenestens visjon: << Trygghet og livskvalitet — medvirkning og medansvar>>.

Arbeidsoppgaver

  • Grunnleggende pleie og omsorg.
  • Du gir veiledning i hverdagslivets utfordringer, både av praktisk og personlig art ut fra den enkeltes individuelle behov.
  • Sikre brukermedvirkning og samarbeid med pårørende.
  • Fremme kvalitet i tjenesten ved kartlegging av behov, gjøre vurderinger og planlegge utvikling av tjenesten tilpasset den enkelte bruker.
  • Tverrfaglig og tett samarbeid med andre virksomheter og spesialisthelsetjenesten.
  • Elektronisk samhandling
  • Nettverksarbeid.
  • Være med å bygge opp et godt helsefaglig tjenestetilbud innen omsorg, så bruker møter en helhetlig tjeneste i samsvar med deres vedtak.
  • Medansvar til å bidra til utvikling og vedlikehold av et godt arbeidsmiljø.

Kvalifikasjoner

  • Autorisert sykepleier, norsk autorisasjon må oppgis i søknaden.
  • Vi ønsker oss en medarbeider med stor faglig dyktighet, gode samarbeidsevner og vilje til fleksibilitet i møte med tjenestemottaker og samarbeidspartnere.
  • Du må kunne jobbe selvstendig og i team, og viser høy grad av fleksibilitet da vi forventer store variasjoner i arbeidsoppgavene.
  • Personlig egnethet vektlegges.
  • Sertifikat for bil, klasse B, må gjerne kunne bruke egen bil ved behov.
  • Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig. Utenlandske søkere må kunne dokumentere bestått norskkurs på minimum nivå B2.

Vi tilbyr

  • En spennende arbeidsplass i utvikling, med varierte, interessante og utfordrende arbeidsoppgaver.
  • Et åpent og godt arbeidsmiljø med gode kollegaer, der vi vektlegger kvalitet, service og faglig utvikling.
  • Gode kollegaer

Annet

  • Tilsetting i henhold til gjeldende lov- og avtaleverk.
  • 2 delt turnus med helgearbeid
  • Søknader der det ikke er ført opp utdanning eller praksis vil ikke bli vurdert.
  • Dokumentasjon av opplysninger gitt i søknaden blir etterspurt i forbindelse med intervju, eller ved forespørsel.
  • Utvidet politiattest av nyere dato må fremlegges før tiltredelse av stilling.

Kontaktinformasjon

For spørsmål, kontakt virksomhetsleder Tonje Kvarsnes 905 42 720 tonje.kvarsnes@meloy.kommune.no

Søk

Søk her

Se stillingen på NAV

Siste artikler

Vi respekterer ditt personvern

På denne siden bruker vi informasjonskapsler (cookies) og andre teknologier for å tilby deg så hyggelig brukeropplevelse som mulig. Du kan lese mer om dette under våre personvernvilkår. Ved å klikke på "Godta", samtykker du i bruken av slike teknologier.

Send inn ditt arrangement

1. Kontaktinformasjon vil ikke være synlig på arrangementet, og brukes kun av oss for å ta kontakt med deg om nødvendig.
2. Ditt arrangement vil bli evaluert før det publiseres.
3. Ved å benytte deg av vårt kontaktskjema, godtar du våre personvernvilkår.