fbpx

Kontor- og logistikkmedarbeider

Søknadsfrist: 25.06.2021
Arbeidsgiver: Mosjøen Transport As

Vi ønsker å styrke vår administrasjon og søker kontor- og logistikkmedarbeider til fast stilling.

Arbeidsoppgaver vil være betjening av kunder, daglig ansvar for express gods, sentralbord, megle transportoppdrag, håndtering og registrering av fraktbrev samt forefallende kontorarbeid. Søker bør ha god dataforståelse og innsikt i appbruk. Det er en fordel med erfaring fra kunderservice, men ikke noe krav. Personlig egnethet vektlegges.

Søker må skrive og snakke flytende norsk, og det er en fordel om søker også behersker engelsk relativt godt.

Kvinner oppfordres spesielt til å søke.

Kortfattet søknad med CV sendes på mail.

Se stillingen på NAV

Siste artikler

Vi respekterer ditt personvern

På denne siden bruker vi informasjonskapsler (cookies) og andre teknologier for å tilby deg så hyggelig brukeropplevelse som mulig. Du kan lese mer om dette under våre personvernvilkår. Ved å klikke på "Godta", samtykker du i bruken av slike teknologier.

Send inn ditt arrangement

1. Kontaktinformasjon vil ikke være synlig på arrangementet, og brukes kun av oss for å ta kontakt med deg om nødvendig.
2. Ditt arrangement vil bli evaluert før det publiseres.
3. Ved å benytte deg av vårt kontaktskjema, godtar du våre personvernvilkår.