fbpx

Kontor-/avdelingsleder legetjenesten

Søknadsfrist: 20.06.2021
Arbeidsgiver: Helsefremmende og forebyggende

Vil du være med å utvikle legetjenesten i Meløy? Vi søker etter en dedikert kontor-/avdelingsleder til en nyopprettet fast stilling. Legetjenesten består av Ørnes legekontor med 3,5 legehjemler, Glomfjord legekontor med 2 legehjemler + turnuslege (LIS1), og Engavågen legekontor med 2 legehjemler, alle med tilhørende hjelpepersonell. Ørnes legekontor er lokalisert i det nye Meløy helse- og velferdssenteret.

Vi søker en operativ kontorleder med engasjement og stor arbeidskapasitet som har lyst til å være med å utvikle legetjenesten. Kontorleder må ha evne til å motivere og legge til rette for tett samarbeid mellom de 3 legekontorene. Vi ønsker en kontorleder som vil bidra til å skape en kultur for læring, forbedring og kontinuerlig utvikling. Legekontorene er under stadig utvikling, det må derfor regnes med endringer i arbeidsoppgaver. Som kontorleder rapporterer du til virksomhetsleder.

Arbeidsoppgaver

  • Daglig drift av legekontorene i Meløy
  • Ansvar for fag og kvalitet, internkontroll mv. på helsesekretær-/lab-området
  • Personalansvar for hjelpepersonell
  • Turnus- og rekrutteringsarbeid
  • Bindeledd mellom leger og hjelpepersonalet

Kontorleder kan i enkelte tilfeller måtte gå inn i ordinær drift for å sikre nødvendig kompetanse og forsvarlig bemanning.

Kvalifikasjoner

  • Bachelor i et helsefag, fortrinnsvis autorisert sykepleier
  • Erfaring fra liknende arbeid (for eksempel pasientkontakt, journalarbeid og laboratoriearbeid)
  • Gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig
  • Førerkort kl. B

Det er ønskelig at du har

  • Ledererfaring
  • Kjennskap til akuttmedisinske tjenester
  • God IKT-kompetanse, gjerne kjennskap til bruk av fagsystemene CGM og RS

Personlige egenskaper

  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Evne til å jobbe selvstendig, målrettet og løsningsorientert
  • Erfaring med pasientkontakt i skranke, på telefon, journalarbeid og laboratoriearbeid
  • Omstillingsvillig
  • Imøtekommende
  • Evne til system og struktur i arbeidshverdagen

Vi tilbyr:

  • En spennende nyopprettet stilling i en tjeneste i utvikling
  • Arbeidssted i nye moderne lokaler
  • Varierte arbeidsoppgaver i et dynamisk og trivelig arbeidsmiljø
  • Muligheter til faglig utvikling
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger gjennom KLP.
  • Vi kan være behjelpelig med å skaffe bolig.

Annet:

  • Lønns- og arbeidsvilkår iht. gjeldende lov- og avtaleverk
  • Søknader der det ikke er ført opp utdanning eller praksis vil ikke bli vurdert.
  • Dokumentasjon av opplysninger gitt i søknaden blir etterspurt i forbindelse med intervju, eller ved forespørsel.
  • Utvidet politiattest av nyere dato må fremlegges før tiltredelse av stilling.
  • Vi er i en omstillingsprosess. Endringer i ansvar og oppgaver kan komme som følge av dette.

Kun søknader sendt via vårt elektroniske søknadssystem vil bli tatt i betraktning. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse eller kulturell bakgrunn. Aktuelle kandidater vil bli innkalt til intervju.

Søk på stillingen

Se stillingen på NAV

Siste artikler

Vi respekterer ditt personvern

På denne siden bruker vi informasjonskapsler (cookies) og andre teknologier for å tilby deg så hyggelig brukeropplevelse som mulig. Du kan lese mer om dette under våre personvernvilkår. Ved å klikke på "Godta", samtykker du i bruken av slike teknologier.

Send inn ditt arrangement

1. Kontaktinformasjon vil ikke være synlig på arrangementet, og brukes kun av oss for å ta kontakt med deg om nødvendig.
2. Ditt arrangement vil bli evaluert før det publiseres.
3. Ved å benytte deg av vårt kontaktskjema, godtar du våre personvernvilkår.