fbpx

Er du en av våre nye saksbehandlere?

Søknadsfrist: 26.09.2021
Arbeidsgiver: NAV Økonomi stønad

Org. nr: – Stillingsident: 4428817316 Presentasjon av stillingen:

Liker du en arbeidshverdag hvor oppgavene er i stadig endring? Har du gode digitale ferdigheter? Er du en lagspiller som kan jobbe i team, og spille dine kollegaer gode?

NAV Økonomi stønad utfører nasjonale oppgaver innen økonomi og dokumenthåndtering for NAV. I dette inngår ansvar for utbetaling og regnskap for alle ytelser i NAV foruten pensjon. NAV Økonomi stønad har i overkant av 150 ansatte og holder til i Mo i Rana. Vi har nå behov for flere medarbeidere innen økonomiområdet.

Vi har ledig flere faste og midlertidige stillinger som saksbehandler. De midlertidige stillingene har varighet til 31.08.22.

Vi søker deg som er fremoverlent og som viser engasjement, arbeidsglede og som har lyst til å jobbe med viktige og givende arbeidsoppgaver i et hektisk, tverrfaglig arbeidsmiljø. Du vil få god opplæring i system, oppgaver og arbeidsprosesser.

Arbeidsoppgaver

Stillingene ivaretar ulike arbeidsprosesser knyttet til utbetaling av ytelser fra NAV og danner grunnlaget for stønadsregnskapet i hele NAV. Arbeidet er preget av høyt tempo, korte frister og det er krav til høy kvalitet i leveransene. Stillingene skal sikre trygge og effektive leveranser både i nåtid og i årene framover.

Utføre oppgaver knyttet til utbetalinger fra NAV:

  • Utbetaling av ytelser og refusjoner til ulike betalingsmottakere
  • Utbetalingsrelaterte tjenester og saksbehandling knyttet til for eksempel: skatt, trekk, korrigering, utbetalingsopplysninger og regnskapsrapportering
  • Informasjon, rådgivning og rapportering til betalingsmottakere og samhandlere

Være del av et fagmessig kompetansesenter:

  • Delta i utviklingen av NAV Økonomi stønads leveranser og tjenester
  • Teste nye løsninger og utvikle hensiktsmessige rutiner
  • Rådgiving og samarbeid med interne og eksterne samarbeidsparter
  • Utredninger, presentasjoner og opplæringsaktiviteter

Kvalifikasjoner

  • Du har utdanning på bachelornivå, f.eks. innen økonomi, IT, samfunnsfag, juss og administrasjon. Vi oppfordrer nyutdannede til å søke. Relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet.
  • Du har god digital kompetanse
  • Du har god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk

Personlige egenskaper

Vi ønsker at du:

  • Jobber godt både selvstendig og sammen med andre
  • Er serviceinnstilt
  • Er effektiv og strukturert og leverer med god kvalitet
  • Mestrer høyt arbeidstempo
  • Tar initiativ og er utviklingsorientert
  • Er omstillingsdyktig og håndterer uforutsigbare arbeidsoppgaver

Vi tilbyr

  • Trivelige kollegaer
  • Utfordrende og meningsfylte arbeidsoppgaver i et engasjert og kompetent arbeidsmiljø
  • En arbeidsplass som hele tiden utvikler seg til det beste for brukere og samfunn
  • Lønn som førstekonsulent eller rådgiver fra kr 461 300 til kr 534 400, avhengig av utdanning og ansiennitet
  • God pensjonsordning gjennom Statens Pensjonskasse (fra lønnen trekkes 2 %)
  • Fleksibel arbeidstid

Kontaktinformasjon

Siri Dahl Mathisen, Kontorsjef, 97 78 51 44, siri.dahl.mathisen@nav.no
Ann-Kristin Bang, Kontorsjef, 99 78 55 26, ann-kristin.bang@nav.no

Arbeidssted

Terminalveien 2
8624 Mo i Rana

Søk på stillingen:Klikk her

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:NAV

Referansenr.:4428817316
Stillingsprosent: 100%
Fast, Engasjement
Søknadsfrist: 26.09.2021

Se stillingen på NAV

Siste artikler

Vi respekterer ditt personvern

På denne siden bruker vi informasjonskapsler (cookies) og andre teknologier for å tilby deg så hyggelig brukeropplevelse som mulig. Du kan lese mer om dette under våre personvernvilkår. Ved å klikke på "Godta", samtykker du i bruken av slike teknologier.

Send inn ditt arrangement

1. Kontaktinformasjon vil ikke være synlig på arrangementet, og brukes kun av oss for å ta kontakt med deg om nødvendig.
2. Ditt arrangement vil bli evaluert før det publiseres.
3. Ved å benytte deg av vårt kontaktskjema, godtar du våre personvernvilkår.