fbpx

Driftsleder bygg

Søknadsfrist: 15.11.2020
Arbeidsgiver: Plan, utvikling og næring

Om stillingen:

Driftsleder skal lede fagområdet iht. delegert myndighet fra avdelingsleder drift.
Driftsleder skal i tillegg til ledelse av bygg-avdelingen, ivareta konkrete oppgaver ved bruk av egen fagkompetanse.

Du ønsker å være en samfunnsbygger og pådriver til helhetlig samfunnsutvikling sammen med resten ledergruppen i Samfunn
Sammen med kommunalsjef og resten av ledelsen har driftsleder ansvar for at meløyfjæringer får gode tjenester og at ledelse og styring skjer i samsvar med politiske føringer og en bærekraftig økonomi.
Være en pådriver og initiativtaker til fornyelse og utvikling av avdelingen for å sikre fremtidsrettede, bærekraftige og effektive løsninger.
Være en drivkraft for samarbeid, godt arbeidsmiljø og samhold.

Arbeidsoppgaver:

  • Medvirke og fremskaffe underlag for utarbeidelse av driftsbudsjett for bygg-avdelingen.
  • Tilpasse innkjøp og ressursbruk i henhold til driftsbudsjett bygg.
  • Attestering av innkomne fakturaer drift bygg.
  • Oppfølging av områdets HMS og internkontroll (IK).
  • Ansvar for driftspersonell bygg, daglig planlegging og oppfølging, drifte tidsregistreringsprogrammet RS, oppfølging IK og arbeidsoppgaver i Facilit og øvrige oppgaver som tilligger en slik lederjobb.
  • Gjennomføre brukermøter og utføre tilstandskontroller av formålsbygg med utgangspunkt i IK-BYGG programmet.
  • Ansvar for oppfølging av avvik som gjelder kommunens bygningsmasse.
  • Prosjektledelse når eksterne firma er engasjert med ombygging-/ utviklingsoppgaver eller ved prosjekter i egenregi.
  • Oppfølging av tekniske anlegg i bygg. Inkludert SD anlegg og låsesystemer.
  • Stillingen kan også bli tillagt/pålagt andre oppgaver.

Kvalifikasjoner:

  • Teknisk fagskole eller høyskoleutdanning innenfor faget
  • Relevant kompetanse innen drift og vedlikehold av bygg.
  • Ønskelig med gode IKT-kunnskaper for bruk av våre fagsystemer.
  • Du må ha interesse for- og helst erfaring fra ledelse av mennesker
  • Du må ha interesse for- og helst erfaring fra budsjettdisiplin og kontroll.

Personlige egenskaper:

  • Evne til å begeistre og motivere sine medarbeidere.
  • Etterrettelig, beslutningsdyktig, målrettet og gjennomføringssterk.
  • Resultatorientert, løsningsorientert og med god arbeidskapasitet.

Vi tilbyr:

  • Interessante arbeidsoppgaver
  • Faglige utfordringer
  • Lønn etter avtale/ kvalifikasjoner
  • Vi kan være behjelpelig med å skaffe bolig og barnehageplass ved tilgjengelighet/ ledighet

Annet:

  • Tilsetting i henhold til gjeldende lov- og avtaleverk
  • Søknader der det ikke er ført opp utdanning eller praksis vil ikke bli vurdert.
  • Dokumentasjon av opplysninger gitt i søknaden blir etterspurt i forbindelse med intervju, eller ved forespørsel

Søk på stillingen

Se stillingen på NAV

Siste artikler

Vi respekterer ditt personvern

På denne siden bruker vi informasjonskapsler (cookies) og andre teknologier for å tilby deg så hyggelig brukeropplevelse som mulig. Du kan lese mer om dette under våre personvernvilkår. Ved å klikke på "Godta", samtykker du i bruken av slike teknologier.

Send inn ditt arrangement

1. Kontaktinformasjon vil ikke være synlig på arrangementet, og brukes kun av oss for å ta kontakt med deg om nødvendig.
2. Ditt arrangement vil bli evaluert før det publiseres.
3. Ved å benytte deg av vårt kontaktskjema, godtar du våre personvernvilkår.