fbpx

Avdelingsleder for nattjenesten (2020/370)

Søknadsfrist: 25.10.2020
Arbeidsgiver: Rana kommune Hjemmebaserte tjenester

Org.nr.:872 418 032 Stillingsident: Presentasjon av stillingen :

Avd. for hjemmebaserte tjenester
Avdeling for hjemmebaserte tjenester har ansvar for all omsorg i hjemmene og i omsorgsboligene. Avdelingen er inne i en spennende omstillingsprosess hvor det bl.a. arbeides med å få på plass en ny lederstruktur. Parallelt med dette jobbes det med å få samlokalisert hjemmetjenesteavdelingene.

Ved Helse og Omsorgsavdelingen, i hjemmebaserte tjenester, er det ledig:

  • 100 % fast stilling som avdelingsleder for nattjenesten, fra dags dato.

Stillingen er organisatorisk underlagt en av våre tre seksjonsledere.

Nattjenesten er tilknyttet flere familier med små barn som har ulike behov for helsetjenester i eget hjem. Den består av ca. 10 årsverk. De ansatte i avdelingen jobber primært som nattevakter i de ulike familiene.

Nattpatruljen er en egen avdeling i hjemmebaserte tjenester med 5,6 årsverk og utfører tjenester til hjemmeboende jamfør enkeltvedtak etter Helse- og omsorgstjenesteloven.

Arbeidsoppgaver:

  • Veilede ansatte
  • Tett samarbeid og dialog med foreldre og pårørende
  • Oppfølging av faglig forsvarlighet og kvalitet i avdelingene
  • Tverrfaglig samarbeid med interne og eksterne instanser
  • Nattjenesten sees utvidet i tiden fremover.

Kvalifikasjoner:

  • Vi søker fortrinnsvis autorisert sykepleier, men andre med relevant høyskoleutdanning innenfor
  • helse/personal/ ledelse kan også søke.
  • Evne til å takle utfordringer, og å jobbe i stressende situasjoner.
  • Må beherske norsk muntlig og skriftlig tilstrekkelig til å utøve yrket forsvarlig
  • Førerkort kl. B
  • Gyldig politiattest, jf. Helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4.

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Egenskaper:

  • Synlig og tydelig leder
  • God relasjonskompetanse
  • Pålitelig
  • God arbeidskapasitet
  • Ha en fleksibel og positiv holdning til endringer og utfordringer
  • Lojal – tydelig, målrettet og strukturert arbeidsform
  • Kan jobbe selvstendig, samt inneha stor grad av service og samarbeidsevne

Nødvendig opplæring vil bli gitt ved oppstart.

Arbeidstid: Dagtid.

To referanser må oppgis. Aktuelle søkere kan påregne å bli innkalt til intervju.

Lønns- og arbeidsvilkår i samsvar med lov, avtaleverk, utdanning, ansiennitet og intern lønnsstruktur. Lønnsansiennitet beregnes ut fra vitnemål og attester, som leveres ved jobbintervju.

Spørsmål knyttet til stillingen og ansettelsesprosessen kan rettes til
fagsjef Ann-Marit Tverå, mob. 952 54 209

Gyldig politiattest fremskaffes først når søkeren har fått tilbud om stilling. Stillingen tilbys under forutsetning av at attesten ikke viser anmerkninger som enten fører til utelukkelse fra ansettelse, eller at søker finnes uegnet etter Rana kommunes vurderinger.

Søknad skal sendes via elektronisk søknadskjema, se link på denne side.

Søknadsfrist: 25.10.2020

Link til søknadsskjema: Send søknad

Se stillingen på NAV

Siste artikler

Vi respekterer ditt personvern

På denne siden bruker vi informasjonskapsler (cookies) og andre teknologier for å tilby deg så hyggelig brukeropplevelse som mulig. Du kan lese mer om dette under våre personvernvilkår. Ved å klikke på "Godta", samtykker du i bruken av slike teknologier.

Send inn ditt arrangement

1. Kontaktinformasjon vil ikke være synlig på arrangementet, og brukes kun av oss for å ta kontakt med deg om nødvendig.
2. Ditt arrangement vil bli evaluert før det publiseres.
3. Ved å benytte deg av vårt kontaktskjema, godtar du våre personvernvilkår.