fbpx

75% fast stilling som sykepleier ved Brønnøy sykehjem

Søknadsfrist: 29.09.2020
Arbeidsgiver: Brønnøy kommune

Jobbnorge ID: 192369

Om stillingen

Brønnøy kommune har ledig en 75% fast stilling som sykepleier ved Brønnøy sykehjem, demensavdelingen.

Stillingen er i turnus med helgearbeid.

Arbeidsoppgaver

  • Daglig oppfølging av pasienter
  • Sykepleiefaglig ansvar for pasienter i demensavdelingen, herunder primærkontaktansvar
  • Oppfølging av individuelle tiltaksplaner
  • Kvalitetsutvikling av tjenesten
  • Pleie og omsorg

Kvalifikasjoner og personlige egenskaper

Kvalifikasjonskrav

Du som søker er sykepleier med norsk autorisasjon, og vi ser gjerne at du har relevant videreutdanning i geriatri/demens, helst erfaring fra lignede arbeid.

Personlige egenskaper

  • Det forventes at du takler et aktivt miljø
  • Du må ha evne til å prioritere egne og avdelings oppgaver
  • Du må ha gode ferdigheter i kommunikasjon og samarbeid
  • Evne til å jobbe selvstendig og målrettet
  • Gode kunnskaper innen IKT og dokumentasjon
  • Godt humør i en hektisk hverdag
  • Vilje og evne til å veilede undervise og skape faglig engasjement

Stillingen krever politiattest (ikke eldre enn 3 måneder)

Vi tilbyr

  • Gode arbeidsforhold og hyggelige kolleger
  • Tariffestede pensjons- og forsikringsordninger
  • Brønnøy kommune er en IA- bedrift
  • En utviklingsorientert organisasjon

Spørsmål om stillingen

  • Avdelingsleder ved Brønnøy sykehjem, Gøril Øyan Karlsen, tlf.: 75 01 26 19
  • Helse- og omsorgssjef, Tove Karin Solli, tlf.: 75 01 26 02 / 90 95 47 03

Generell info

Språkkunnskaper

Det stilles krav til norskkunnskaper, skriftlig og muntlig, ved ansettelse. Dersom det kan trekkes i tvil om søkere har de nødvendige norskkunnskaper, skal vedkommende kunne dokumentere sin kunnskap ved språkprøvebevis minimum bestått nivå B1. (eller nivå B2 ved et universitet)

Ansettelse

Tilsettingen skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og avtaleverk, herunder medlemskap i pensjonsordning. Lønn etter avtale i forhold til utdanning og praksis.

Intervju

Søkere må være forberedt på å stille til intervju. Ta med originale dokumenter, attester og identifikasjon ved intervju/frammøte.

Offentlighet

Opplysninger om søker kan bli gjort offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlista, jamfør Offentlighetslovens § 25.

Søknad sendes

Alle som søker, må levere fullstendig søknad og registrere all utdanning og arbeidserfaring i søknadsskjema. Søknad sendes elektronisk via link på denne siden (Søk stillingen)

Attester og vitnemål legges ved den elektroniske søknaden.
Ved innsending av elektronisk søknad vil du få en bekreftelse på at søknaden din er mottatt på din e-postadresse. Om du ikke mottar slik bekreftelse innen kort tid er søknaden ikke mottatt.

Se annonsen og søk på stillingen www.jobbnorge.no

Se stillingen på NAV

Siste artikler

Vi respekterer ditt personvern

På denne siden bruker vi informasjonskapsler (cookies) og andre teknologier for å tilby deg så hyggelig brukeropplevelse som mulig. Du kan lese mer om dette under våre personvernvilkår. Ved å klikke på "Godta", samtykker du i bruken av slike teknologier.

Send inn ditt arrangement

1. Kontaktinformasjon vil ikke være synlig på arrangementet, og brukes kun av oss for å ta kontakt med deg om nødvendig.
2. Ditt arrangement vil bli evaluert før det publiseres.
3. Ved å benytte deg av vårt kontaktskjema, godtar du våre personvernvilkår.