fbpx

2x 100% faste stillinger som vernepleier (evt fagarbeider med relevant utdanning) i hjemmetjenesten

Søknadsfrist: 27.10.2021
Arbeidsgiver: Brønnøy kommune

Om stillingen

Vi søker etter deg som er vernepleier eller fagarbeider, som i møte med mennesker med funksjonsnedsettelser og deres nettverk viser positivitet, empati og trygghet. Vi søker etter deg som har fokus på muligheter fremfor begrensninger, og som bidrar til et godt arbeidsmiljø i form av lojalitet og forutsigbarhet.

I våre tjenester er ivaretakelse av tjenestemottakers rettigheter og aktiv deltakelse i eget liv viktige prinsipper. Vi har som mål å gi individuelt tilpassede tjenester, og har høyt fokus på aktivitet og trivsel i hverdagen.

Stillingen er i turnus med helgearbeid.

Arbeidsoppgaver

  • Daglig oppfølging av brukere
  • Vernepleiefaglig ansvar
  • Primærkontaktansvar
  •  Oppfølging av individuelle tiltaksplaner
  •  Bidra med å fremme kvalitet i tjenesten for brukere og pårørende
  • Opplæring og veiledning

Kvalifikasjoner og personlige egenskaper

Kvalifikasjoner

  • Autorisasjon som Vernepleier
  • Fagarbeider med relevant utdanning (evt forpliktelser om å ta relevant utdanning)
  • Førerkort klasse B

 

Personlige egenskaper

  • Det forventes at du takler et aktivt miljø
  • Evne til å motivere, avklare og stille krav
  • Være respektfull, ansvarlig og mulighetsorientert
  • Det forventes at du bidrar til et godt arbeidsmiljø
  • Du må være kvalitetsbevisst
  • Samarbeider og kommuniserer godt med dine kollegaer og andre samarbeidspartnere og viser fleksibilitet
  • Kunne veilede og gi opplæring

 

Stillingen krever politiattest (ikke eldre enn 3 måneder)

Vi tilbyr

  • Gode arbeidsforhold og hyggelige kolleger
  • Tariffestede pensjons- og forsikringsordninger
  • Brønnøy kommune er en IA- bedrift
  • En utviklingsorientert organisasjon

Spørsmål om stillingen

Avdelingsleder Ingalill Wallin Nilsen, tlf.: 90 78 27 02

Ass. helse- og omsorgssjef Tonje Johansen, tlf.: 99 25 37 06

Generell info

Språkkunnskaper

Det stilles krav til norskkunnskaper, skriftlig og muntlig, ved ansettelse. Dersom det kan trekkes i tvil om søkere har de nødvendige norskkunnskaper, skal vedkommende kunne dokumentere sin kunnskap ved språkprøvebevis minimum bestått nivå B2. 

Ansettelse

Tilsettingen skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og avtaleverk, herunder medlemskap i pensjonsordning. Lønn etter avtale i forhold til utdanning og praksis.

Intervju

Søkere må være forberedt på å stille til intervju. Ta med originale dokumenter, attester og identifikasjon ved intervju/frammøte.

Offentlighet

Opplysninger om søker kan bli gjort offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlista, jamfør Offentlighetslovens § 25.

Søknad sendes

Alle som søker, må levere fullstendig søknad og registrere all utdanning og arbeidserfaring i søknadsskjema. Søknad sendes elektronisk via link på denne siden (Søk stillingen)

Attester og vitnemål legges ved den elektroniske søknaden. Arbeidsansiennitet er grunnlag for lønnsfastsettelsen i et evt. jobbtilbud.
Ved innsending av elektronisk søknad vil du få en bekreftelse på at søknaden din er mottatt på din e-postadresse. Om du ikke mottar slik bekreftelse innen kort tid er søknaden ikke mottatt.

Se stillingen på NAV

Siste artikler

Vi respekterer ditt personvern

På denne siden bruker vi informasjonskapsler (cookies) og andre teknologier for å tilby deg så hyggelig brukeropplevelse som mulig. Du kan lese mer om dette under våre personvernvilkår. Ved å klikke på "Godta", samtykker du i bruken av slike teknologier.

Send inn ditt arrangement

1. Kontaktinformasjon vil ikke være synlig på arrangementet, og brukes kun av oss for å ta kontakt med deg om nødvendig.
2. Ditt arrangement vil bli evaluert før det publiseres.
3. Ved å benytte deg av vårt kontaktskjema, godtar du våre personvernvilkår.