fbpx

100% fast stilling som Økonomirådgiver

Søknadsfrist: 9.08.2021
Arbeidsgiver: Brønnøy kommune

Om stillingen

Det er ledig 100 % fast stilling som økonomirådgiver i Brønnøy kommune. Vi søker etter rådgiver som sammen med kollegaene skal løse avdelingen sine totale oppgaver, tilrettelegge for gode rutiner, arbeidsprosesser og beslutningsgrunnlag som samlet sett sikrer god regnskapskvalitet og økonomistyring i kommunen.

Det kan bli endringer i organisasjonen og da vil stillingen vurderes til å ivareta nestlederfunksjonen for stabsavdelingen.   

Arbeidsoppgaver

  • Hovedoppgavene i stillingen vil være lønn og regnskapsarbeid. Herunder avstemminger, oppfølging og kontroll.
  • Bidra til videreutvikling av kommunens økonomi – og regnskapsstyring
  • Avhengig av interesser og kvalifikasjoner kan det være muligheter til å påvirke arbeidsoppgaver i stillingen, eksempelvis:
  • å utvikle, videreutvikle og vedlikeholde regnskapssystem, budsjettfordelingsmodeller og styringsverktøy.

Kvalifikasjoner og personlige egenskaper

Kvalifikasjoner

  • Høyere relevant utdannelse.
  • Minimum 2 års erfaring fra kommunalt regnskap/økonomi
  • God kunnskap i Agresso UBW
  • Kunnskap om kommunal forvaltning
  • Gode IT-kunnskaper (vi benytter Agresso og Arena) og god Ecxel kunnskap.

Personlige egenskaper

  • Vi søker etter en rådgiver med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner og som kan sette seg inn i nye områder raskt
  • Du er nysgjerrig og nytenkende og har blikk for både de store linjene og de viktige detaljene
  • Du er selvstendig og har fremdrifts- og gjennomføringsevne
  • Du er strukturert
  • Personlig egnethet for stillingen blir særlig vektlagt.

Vi tilbyr

  • Gode arbeidsforhold og hyggelige kolleger
  • Tariffestede pensjons- og forsikringsordninger
  • Brønnøy kommune er en IA- bedrift
  • En utviklingsorientert organisasjon

Spørsmål om stillingen

  • Konst. kommunedirektør, Frank G. Nilssen, tlf: 93412086

Generell info

Språkkunnskaper

Det stilles krav til norskkunnskaper, skriftlig og muntlig, ved ansettelse. Dersom det kan trekkes i tvil om søkere har de nødvendige norskkunnskaper, skal vedkommende kunne dokumentere sin kunnskap ved språkprøvebevis minimum bestått nivå B2. 

Ansettelse

Tilsettingen skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og avtaleverk, herunder medlemskap i pensjonsordning. Lønn etter avtale i forhold til utdanning og praksis.

Intervju

Søkere må være forberedt på å stille til intervju. Ta med originale dokumenter, attester og identifikasjon ved intervju/frammøte.

Offentlighet

Opplysninger om søker kan bli gjort offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlista, jamfør Offentlighetslovens § 25.

Søknad sendes

Alle som søker, må levere fullstendig søknad og registrere all utdanning og arbeidserfaring i søknadsskjema. Søknad sendes elektronisk via link på denne siden (Søk stillingen)

Attester og vitnemål legges ved den elektroniske søknaden. Arbeidsansiennitet er grunnlag for lønnsfastsettelsen i et evt. jobbtilbud.
Ved innsending av elektronisk søknad vil du få en bekreftelse på at søknaden din er mottatt på din e-postadresse. Om du ikke mottar slik bekreftelse innen kort tid er søknaden ikke mottatt.

Se stillingen på NAV

Siste artikler

Vi respekterer ditt personvern

På denne siden bruker vi informasjonskapsler (cookies) og andre teknologier for å tilby deg så hyggelig brukeropplevelse som mulig. Du kan lese mer om dette under våre personvernvilkår. Ved å klikke på "Godta", samtykker du i bruken av slike teknologier.

Send inn ditt arrangement

1. Kontaktinformasjon vil ikke være synlig på arrangementet, og brukes kun av oss for å ta kontakt med deg om nødvendig.
2. Ditt arrangement vil bli evaluert før det publiseres.
3. Ved å benytte deg av vårt kontaktskjema, godtar du våre personvernvilkår.