Arbeidsoppgaver
Varierte og interessante oppgaver tilbys i hjemmetjenesten som hjemmesykepleier eller hjemmehjelp
-
Sikre at tjenestemottaker får nødvendig hjelp og kvalitativt gode tjenester i henhold til gjeldende lover, avtaler og retningslinjer
-
Oppfølging og implementering av interne rutiner og retningslinjer
-
Dokumentere i fagsystemer
-
Bidra til utvikling av et godt arbeidsmiljø
-
Delta på personalmøter og andre aktuelle møter i avdelingen
Kvalifikasjonskrav
- I hjemmehjelpstjenesten trengs det assistenter, gjerne med erfaring fra renhold
- Autoriserte sykepleiere, vernepleiere, helsefagarbeidere eller hjelpepleiere
- Assistenter med medisinkurs kan vurderes ved lengre erfaring fra sykehjem eller hjemmetjeneste
- Relevant erfaring fra hjemmetjenesten er ønskelig
- God norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
- Gyldig politiattest må fremvises ved ansettelse
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
- Du må like å jobbe med mennesker
- Tåle å stå i utfordrende situasjoner
- Må kunne sette grenser, jobbe strukturert og målrettet
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Faglig engasjement
-
Evne til etisk refleksjon
Vi tilbyr
- Ansettelse skjer etter kommunale vilkår, på lønns- og arbeidsvilkår som fremstår av gjeldene lover, reglement og tariffavtaler. Deltakelse i kommunale pensjonsordninger.
Spørsmål om stillingen
Kontaktperson for stillingen:
Virksomhetsleder Henriette Trøan- Amundsen
Se stillingen på NAV