fbpx

 Sykepleier

Søknadsfrist: 28.03.2023
Arbeidsgiver: Hjemmetjenesten, Meløy kommune

 

Hjemmetjenesten Nord Ørnes er en heldøgns tjeneste og vi søker etter autoriserte sykepleiere i fast 2 x100 % stilling.  Arbeidshverdagen hos oss er varierende og spennende, og som sykepleier får du brukt din kompetanse bredt. Vi ønsker deg som liker å jobbe i et aktivt miljø og  som vil være med å utvikle hjemmetjenesten til å møte fremtidens behov og tjenester, samt å gi god omsorg med fokus på fag og kvalitet.

Arbeidsoppgaver

  • Grunnleggende pleie, omsorg og generelle sykepleiefaglige oppgaver som medisinske prosedyrer, journalføring, samarbeid med spesialisthelsetjenesten og andre virksomheter i kommunen
  • Veiledning i hverdagslivets utfordringer, både av praktisk og personlig art.
  • Sikre brukermedvirkning og samarbeid med pårørende.
  • Fremme kvalitet i tjenesten ved kartlegging og vurderinger.
  • Elektronisk samhandling og velferdsteknologi.
  • Være med å bygge opp et godt helsefaglig tjenestetilbud innen omsorg, slik at bruker møter en helhetlig tjeneste.
  • Betjene trygghetsalarmer.
  • Tilse at utøvelse av tjenesten skjer i samråd med gjeldende lovverk, forskrifter, vedtak og etiske retningslinjer.

Kvalifikasjoner

  • Autorisert sykepleier, norsk autorisasjon må oppgis i søknaden.
  • Sertifikat klasse B
  • Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig. Må kunne dokumentere bestått norskkurs nivå 3.
  • Personlig egnethet vektlegge

Personlige egenskaper

  • Du har et ekte og oppriktig engasjement for mennesker og et sterkt ønske om å arbeide i hjemmesykepleien.
  • Du har høy arbeidskapasitet.
  • Du er løsningsorientert og ansvarsbevisst
  • Du har evne til å beholde roen og har god struktur på arbeidsdagen
  • Du har evne til å arbeide selvstendig, men også sammen med andre.
  • Du viser engasjement og endringsvilje.
  • Du evner å planlegge og organisere arbeidstiden til det beste for tjenestemottaker og kollegaer.
  • Du har godt humør, er raus, lojal og evner å bidra til et godt arbeidsmiljø.

Vi tilbyr

  • Varierte arbeidsdager og en spennende arbeidsplass i utvikling, med interessante og faglig utfordrende arbeidsoppgaver.
  • Du får jobbe med dedikerte kollegaer, der vi vektlegger kvalitet, service og faglig utvikling.
  • Nyansattopplæring i 2-4 uker.
  • Vi jobber aktivt for at du skal ha en god turnus du kan stå i over tid.
  • Lønn etter avtale/kvalifikasjoner
  • Vi tilbyr et rekrutteringstillegg på 25 000,- i året.
  • Barnehageplass ved behov.   

   Annet

  • Politiattest må leveres før oppstart i jobb
  • Tilsetting i henhold til gjeldende lov- og avtaleverk.
  • 2-delt turnus med arbeid hver tredje helg.

Kontaktinformasjon

Tonje Helen Sivertsen Kvarsnes, Assisterende Virksomhetsleder, 90542720, tonje.kvarsnes@meloy.kommune.no

Arbeidssted

Christian Tidemanns vei 20
8150 Ørnes

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Meløy kommune

Referansenr.: 4630333728
Stillingsprosent: 100%
Fast
Startdato: 01.05.2023
Søknadsfrist: 28.03.2023

Se stillingen på NAV

Siste artikler

Vi respekterer ditt personvern

På denne siden bruker vi informasjonskapsler (cookies) og andre teknologier for å tilby deg så hyggelig brukeropplevelse som mulig. Du kan lese mer om dette under våre personvernvilkår. Ved å klikke på "Godta", samtykker du i bruken av slike teknologier.

Send inn ditt arrangement

1. Kontaktinformasjon vil ikke være synlig på arrangementet, og brukes kun av oss for å ta kontakt med deg om nødvendig.
2. Ditt arrangement vil bli evaluert før det publiseres.
3. Ved å benytte deg av vårt kontaktskjema, godtar du våre personvernvilkår.