fbpx

Konsulent

Søknadsfrist: 15.04.2023
Arbeidsgiver: Vega kommune

Om stillingen

  • Det er ledig 100% fast stilling som konsulent ved økonomiavdelingen
  • Avdelingen har 3 ansatte, hvorav to har sitt hovedarbeidsområde innen regnskap og fakturering og én innen lønn/personal.
  • Den ledige stillingen er tillagt hovedarbeidsområde innen regnskap og fakturering.

Arbeidsoppgaver

  • regnskapsføring
  • fakturering og innkreving
  • rapportering
  • andre oppgaver avdelingen har ansvar for

Kompetansekrav

  • relevant høyere utdanning
  • relevant arbeidserfaring, gjerne fra kommune eller offentlig sektor
  • personlig egnethet vektlegges
  • kjennskap til regnskapssystemet Agresso er en fordel

Søkere som ikke fyller kompetansekravet knyttet til utdanning vil også bli vurdert

Vi tilbyr

  • en interessant stilling som gir muligheter for personlig og faglige utfordringer
  • gode lønns- og arbeidsvilkår
  • et godt arbeidsmiljø
  • god pensjons- og forsikringsordning
  • lønn etter avtale/tariff

Spørsmål om stillingen

  • Kommunedirektør Brit Skjevling på tlf. 75 03 58 12 / mob. 915 75 560

Se stillingen på NAV

Siste artikler

Vi respekterer ditt personvern

På denne siden bruker vi informasjonskapsler (cookies) og andre teknologier for å tilby deg så hyggelig brukeropplevelse som mulig. Du kan lese mer om dette under våre personvernvilkår. Ved å klikke på "Godta", samtykker du i bruken av slike teknologier.

Send inn ditt arrangement

1. Kontaktinformasjon vil ikke være synlig på arrangementet, og brukes kun av oss for å ta kontakt med deg om nødvendig.
2. Ditt arrangement vil bli evaluert før det publiseres.
3. Ved å benytte deg av vårt kontaktskjema, godtar du våre personvernvilkår.