Lurøy kommune har ledig nyopprettet 100% stilling som HR- og kvalitetsleder.
Lurøy kommune er i gang med flere spennende utviklingsprosesser, og vi står foran store endringer i årene som kommer. Lurøy kommune har ca. 240 ansatte, hvor medarbeidernes kompetanse er en nøkkelfaktor.
Vår ambisjon er at Lurøy kommune skal være en attraktiv arbeidsgiver som utvikler gode og helsefremmende arbeidsplasser, og gode tjenester for kommunens innbyggere.
Her vil du få et spesielt ansvar for å drive personalarbeid, med fokus på bemanning og rekruttering, samt tiltak for å utvikle og beholde arbeidstakere. HR- og kvalitetsleder vil ha ansvaret for kommunens markedsføring, utvikling og kvalitetsarbeid
HR- og kvalitetsleder rapporterer direkte til kommunedirektør. Stillingen inngår i kommunedirektørens lederteam og har en sentral rolle i den strategiske utviklingen av kommunen og lokalsamfunnet. Vi søker derfor en leder som fremstår som samlende og fleksibel, løsnings- og utviklingsorientert.
Sjekk ut videoen om Lurøy kommune:
Søknadsfrist 13.02.2023
Foto: Simon Fossheim, Visit Helgeland