fbpx

Avdelingsleder barne- og ungdomsboliger

Søknadsfrist: 14.08.2022
Arbeidsgiver: Meløy kommune

Vi har nå ledig stilling som avdelingsleder ved barne- og ungdomsboliger, og kanskje er dette noe for deg? Avdelingen er nylig organisert under Miljøtjenesten, og består av tre boenheter for barn og ungdom med funksjonsnedsettelse. Boligene er lokalisert på Engavågen og i Glomfjord. Vi jobber metodisk med mål om å fremme den enkeltes interesser, ferdigheter, ønsker og muligheter. Vi vektlegger kompetansebygging, støtte og oppfølging av ansatte, i tillegg til samarbeid og støtte til andre involverte. Verdier som respekt, trygghet, faglig dyktighet, åpenhet, lojalitet og individuell omsorg står sentralt hos oss.

Om stillingen:

Kommunens visjon er økt livskvalitet for Meløys befolkning. Vi ønsker oss engasjerte og dyktige ledere og medarbeidere som kan kjenne seg igjen i verdier som raus, kraftfull, frisk og stolt. Stillingen er fast og i 100%.  Avdelingsleder arbeider dagtid.

Arbeidsoppgaver:

  • fag- og driftsansvar for avdelingen
  • utarbeide turnus
  • utvikling av tjenestene der hverdagsmestring for den enkelte står sentralt
  • bidra til et godt arbeidsmiljø og samarbeidsklima
  • samarbeid og dialog med pårørende
  • ansvar for at vedtak blir iverksatt
  • utforme og følge opp vedtak etter hol. kap. 9
  • koordinere og ivareta samarbeid tverrfaglig og tverretatlig, samt med spesialisthelsetjenesten ift. brukere tilhørende egen enhet
  • stillingen kan bli tillagt andre arbeidsoppgaver.  

 
Kvalifikasjoner:

  • bachelor innen helse- eller sosialfag
  • gjerne ledererfaring/-utdanning
  • interesse for å utvikle seg innen ledelse
  • erfaring med turnusplanlegging, og bruk av elektronisk system for plan og ajourhold
  • erfaring fra bruk av elektronisk pasientdatasystem
  • behersker norsk godt skriftlig og muntlig. Krav om bestått norskprøve nivå B2 dersom du ikke har et skandinavisk språk som morsmål.

Videre er det ønskelig at du har

  • erfaring med målgruppen
  • gjerne relevant videreutdanning
  • kjennskap til bruk av relevant lovverk og saksbehandling ift. hol. kap. 9
  • førerkort klasse B
  • erfaring med bruk av velferdsteknologi
  • veiledningskompetanse

Personlige egenskaper: 

  • selvdrevet og god teamleder, med fokus på å motivere og gjøre andre gode
  • gode samarbeidsegenskaper og godt humør
  • endringsorientert
  • strukturert, ansvarsfull
  • faglig engasjert og løsningsorientert

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

 
Vi tilbyr:

  • en dynamisk arbeidsplass med spennende utfordringer og gode muligheter for å utvikle eget lederskap
  • gode lønns- og avtalevilkår
  • naturskjønne omgivelser
  • kommunal pensjonsordning og flyttegodtgjørelse
  • vi kan være behjelpelig med å skaffe bolig og barnehageplass

 
Annet:

  • tilsetting i henhold til gjeldende lov- og avtaleverk
  • søknader der det ikke er ført opp utdanning eller praksis vil ikke bli vurdert.
  • dokumentasjon av opplysninger gitt i søknaden blir etterspurt i forbindelse med intervju, eller ved annen forespørsel
  • utvidet politiattest av nyere dato må fremlegges før tiltredelse av stilling.
  • minimum to referanser må oppgis, med telefonnummer og gjerne e-postadresse
  • tiltredelse etter avtale.
Se stillingen på NAV

Siste artikler

Vi respekterer ditt personvern

På denne siden bruker vi informasjonskapsler (cookies) og andre teknologier for å tilby deg så hyggelig brukeropplevelse som mulig. Du kan lese mer om dette under våre personvernvilkår. Ved å klikke på "Godta", samtykker du i bruken av slike teknologier.

Send inn ditt arrangement

1. Kontaktinformasjon vil ikke være synlig på arrangementet, og brukes kun av oss for å ta kontakt med deg om nødvendig.
2. Ditt arrangement vil bli evaluert før det publiseres.
3. Ved å benytte deg av vårt kontaktskjema, godtar du våre personvernvilkår.