Om stillingen
Vår flinke administrasjonssjef går av med pensjon sommeren 2023 etter 12 år i Helgeland Museum. Vi ser nå etter hans erstatter!
Arbeidsoppgaver:
- Strategisk utviklingsarbeid for Helgeland Museum sammen med direktør
- Budsjett- og regnskapsansvarlig
- Ansvarlig for IT-systemer og smarte løsninger
- Sikringsarbeid og forsikringer
- Ansvar for betalingsløsningen Zettle
- Koordinering av søknader og anbud
- Følge opp økonomi ved prosjektarbeid
Kvalifikasjoner
- Økonomiutdannelse på masternivå (siviløkonom)
- Annen relevant utdanning/erfaring kan kompensere for utdanningskravet.
- Erfaring fra økonomiforvaltning
- God regnskapsforståelse
- Gode IT-kunnskaper
- Gode kommunikasjonsevner
Personlige egenskaper:
- Du er ansvarsfull og pliktoppfølgende
- Du er systematisk og strukturert
- Du er god på selvledelse
- Du har evne til å videreformidle komplekse data
- Du har evne til å tenke helhetlig
- Du er målbevisst og serviceinnstilt
- Du liker deg i et faglig og kreativt miljø
- Du er liker å jobbe både i team og selvstendig
Vi kan tilby:
- Lønn etter avtale
- Pensjonsavtale i KLP
- Varierte arbeidsoppgaver
- Ordnede arbeidsforhold
- Et inspirerende og kreativt arbeidsmiljø
- Du jobber for hele Helgeland
Stiftelsen Helgeland Museum er opptatt av mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.
Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkere kan bli offentliggjort selv om søker har bedt om å være unntatt søkerlisten. Søker vil i så fall bli varslet om dette og gitt anledning til å trekke søknaden.
Kontaktpersoner: Janicke Kernland, direktør, på telefon 469 21 301 eller e-post jake@helmus.no, eller Kine Olderli-Fagerbakk, HR-rådgiver, på telefon 908 74 398 eller e-post kiol@helmus.no.
Se stillingen på NAV