fbpx

100% midlertidig stilling som renholder

Søknadsfrist: 25.05.2022
Arbeidsgiver: Brønnøy kommune

Om stillingen

Brønnøy kommune har ledig 100% midlertidig stilling som renholder ved eiendomsavdelingen. 

Stillingen ønskes besatt snarest. 

Arbeidsoppgaver

  • Daglig renhold med behovsvurdering
  • Vedlikehold
  • Holdningsskapende og informerende arbeid ift inneklima og miljø
  • Teamarbeid – gode samarbeidsevner og rullering
  • Må kunne jobbe i forhold til standard og yte service
  • Andre oppgaver som faller innunder eiendomsavdelingens ansvarsområder

Kvalifikasjoner og personlige egenskaper

Kvalifikasjoner

  • Fagbrev i renhold eller relevant kompetanse.
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
  • Må kunne beherske bruk av digitale verktøy.
  • Sertifikat kl. B

Personlige egenskaper

  • Samarbeide i team
  • Ha god arbeidskapasitet
  • Bidra til et godt arbeidsmiljø og ha gode samarbeidsevner.
  • Være løsningsorientert og serviceinnstilt
  • Må kunne jobbe selvstendig

Stillingen krever politiattest (ikke eldre enn 3 måneder)

Vi tilbyr

  • Gode arbeidsforhold og hyggelige kolleger
  • Tariffestede pensjons- og forsikringsordninger
  • Brønnøy kommune er en IA- bedrift
  • En utviklingsorientert organisasjon
  • Tilflyttere til Brønnøy kommune etter 01.01.2022 får tilbud om gratis barnehage og SFO til og med 31.12.2023. 

Spørsmål om stillingen

  • Avdelingsleder ved renhold, Hanne Storheil, telefon: 750 12 518 / 959 72 687

Generell info

Språkkunnskaper

Det stilles krav til norskkunnskaper, skriftlig og muntlig, ved ansettelse. Dersom det kan trekkes i tvil om søkere har de nødvendige norskkunnskaper, skal vedkommende kunne dokumentere sin kunnskap ved språkprøvebevis minimum bestått nivå B2. 

Ansettelse

Tilsettingen skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og avtaleverk, herunder medlemskap i pensjonsordning. Lønn etter avtale i forhold til utdanning og praksis. Det inngår 6 måneders prøvetid i tilsettingen. 

Intervju

Søkere må være forberedt på å stille til intervju. Ta med originale dokumenter, attester og identifikasjon ved intervju/frammøte. Minst to referanser bes oppgitt i søknaden.  

Offentlighet

Opplysninger om søker kan bli gjort offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlista, jamfør Offentlighetslovens § 25.

Søknad sendes

Alle som søker, må levere fullstendig søknad og registrere all utdanning og arbeidserfaring i søknadsskjema. Søknad sendes elektronisk via link på denne siden (Søk stillingen)

Attester og vitnemål legges ved den elektroniske søknaden. Arbeidsansiennitet er grunnlag for lønnsfastsettelsen i et evt. jobbtilbud.
Ved innsending av elektronisk søknad vil du få en bekreftelse på at søknaden din er mottatt på din e-postadresse. Om du ikke mottar slik bekreftelse innen kort tid er søknaden ikke mottatt.

Se stillingen på NAV

Siste artikler

Vi respekterer ditt personvern

På denne siden bruker vi informasjonskapsler (cookies) og andre teknologier for å tilby deg så hyggelig brukeropplevelse som mulig. Du kan lese mer om dette under våre personvernvilkår. Ved å klikke på "Godta", samtykker du i bruken av slike teknologier.

Send inn ditt arrangement

1. Kontaktinformasjon vil ikke være synlig på arrangementet, og brukes kun av oss for å ta kontakt med deg om nødvendig.
2. Ditt arrangement vil bli evaluert før det publiseres.
3. Ved å benytte deg av vårt kontaktskjema, godtar du våre personvernvilkår.